Route 66 Mobile 7

0

Abyste se ve světě neztratili
Výborně zpracovaná navigace od známého výrobce navigačních systémů Route 66 přichází s novou verzí svého produktu pro přístroje S60. Tato verze obsahuje i mapy České republiky a můžete funguje i na S60 3rd, tedy na nejnovějších modelech.

Abyste se ve světě neztratili
Výborně zpracovaná navigace od známého výrobce navigačních systémů Route 66 přichází s novou verzí svého produktu pro přístroje S60. Tato verze obsahuje i mapy České republiky a můžete funguje i na S60 3rd, tedy na nejnovějších modelech.

Chystáte se daleko?
Navigační systém ve vašem mobilu oceníte především na delších cestách nebo pokud se chystáte do neznámých končin. Je ovšem důležité, aby pro vás neznámé končiny, nebyly neznámé pro vaši navigaci, to by pak nepomohla ani nejlepší navigace, které by uměla i řídit. Proto je jedním z hlavních kritérií pro nákup dostupnost a kvalita map. Route 66 měl v minulosti veliké problémy s pokrytím České republiky a i přes velký pokrok musíme opět říci, že mapa je pro detailní navigaci nedostatečná. Hodí se především, jako průjezdová mapa, pokud se chystáte na delší cestu do zahraničí nebo se potřebujete dostat do města v ČR, kde dál už cestu znáte.
 
Nové funkce potěší
Kromě podrobnějších map můžeme v nové verzi pozorovat několik dalších vylepšení. Na prvním místě je to zmiňovaná podpora přístrojů S60 3rd, změny doznala i grafika, která se ještě o kousek vylepšila, zůstaly však dialogové nabídky bez ikon. Hlasová navigace stále nabízí dva hlasy v české jazyce, jeden mužský a druhý ženský. Přepočítávání trasy a běh programu je na srovnatelné úrovni jako u verze minulé na S60 2nd.
 
Na západě, tam je hej..
Ačkoliv mapy české republiky jsou zpracovány s menšími detaily, západní státy jsou na tom o poznání lépe. V České republice jsou zpracovány velmi podrobně jen ta největší města a na ostatní už nezbylo, stane se, že na mapě nenajdete dokonce i celá menší města, o vesnicích nemluvě. Také silniční síť v ČR řidší než v okolních státech. Většinou jsou zobrazeny pouze silnice 1. třídy a dálnice. Silnice druhé třídy ve velkých městech, jinak jen omezeně a 3. třídu moc neuvidíte. Z toho vyplývá i rozmístění bodů zájmů. V ČR a SR jich moc není, opět pouze ve velkých městech a na velkých silnicích, ale pokud byste se potřebovali dostat třeba do banky v Německu, bez problému se donavigujete.
 
Pohodlně se usaďte, vyrážíme..
Hlasová navigace je zpracována dobře. V aplikaci sice chybí možnost vypnutí mapy a sledování pouze typu další křižovatky, ale díky hlasové navigaci můžete mobil z okna sejmout a vložit jej třeba do palubky. Příkazy totiž přichází s předstihem a apakuje se ve chvíli, kdy byste měli začít brát za volant. Bohužel i zde narážíme na problém menšího pokrytí mapy, protože hlasová navigace neoznamuje, jako TomTom, nebo Navicore, ve kterém pruhu zůstat a kam přejet, tedy alespoň v ČR ne.

                



 
Ovládání je jasné a rychlé
Všechny nabídky jsou sice pouze textové, ale najdete v nich vše, co hledáte. Navigovat se můžete jak na přímou adresu, pokud ji najdete, tak i bod zájmu nebo souřadnice. Mapa se vykresluje plynule i s body zájmu, hlasová navigace je plynulá a srozumitelná. Doplňkové služby, jako dopravní informace jsou zprvu zdarma, ale bohužel ani zde není do této služby zahrnuta Českou republika, v současné době jsou pouze pro Velkou Británii, Francii, Německo, Itálii a Nizozemsko. 


  
 
Zaměřeno na hlavní tahy a delší cesty do zahraničí
Největší nevýhodou aplikace jsou horší mapy, které poskytují pouze detailní mapy velkých měst a okolních států. Na druhou stranu aplikace poskytuje některé rozšířené služby, jako kontrola rychlosti a upozornění na její překročení. Tyto funkce posunují Route 66 lehce před TomTom a Navicore, které tyto rozšířené možnosti zatím nepodporují, takže si musíte rozhodnout k čemu přesně navigaci potřebujete. 

 

  • Výrobce programu: Route 66
  • Typ licence: nelze bezplatně vyzkoušet, pouze virtuální ukázka
  • Cena aplikace: 2 990 Kč - pouze software (mapy Východní Evropy)
  • Naše hodnocení: 79%
Upravit
comments powered by Disqus